Kdo v domácnosti používá LED osvícení, tak by zřejmě neměnil za žádnou jinou žárovku. Možná bychom očekávali, že díky skvělé úspoře a kvalitnímu svícení se dají dát i do našich plechových miláčků. Bohužel v Evropě je tento styl LED autožárovek zakázaný, podobně jako třeba stowattové halogeny. Je to v podstatě velmi jednoduché, pokud by se totiž vyměnily za halogenové, což by takový problém nebyl, jelikož patice budou totožné, tak by došlo prakticky k tomu, že vyzařované světlo by se rozprostřelo do všech stran.
kulaté světla
To by samozřejmě vyhovovalo řidiči, jelikož takový přehled jakoby měl na silnici, to ještě nezažil. Horší by to měli chudáci řidiči, jedoucí naproti těmto pohodovým človíčkům. LED totiž zákonitě svítí z celého povrchu a tím oslní protijedoucí. Je sice hezké, že řidič nebude vůbec unavený, protože skvěle uvidí, ale může být stejně tak účastníkem dopravní nehody. Z toho plyne, že kdyby byly v EU legální H4 LED, tak klasické halogeny by si zřejmě na sebe nevydělaly. Takže se musíme prozatím spokojit, že pro dálková, směrová, brzdová, tlumená a další vnější osvětlení je zatím vyvěšena stopka. Možná se časem podaří a tyto výkonné typy žárovek naleznou svoji pozici.
čerrvený interiér vozu

Skvělý estetický prvek

Na druhou stránku, to co si nainstalujeme uvnitř vozidla, tak to nikomu nevadí ani neškodí. Takže mohou skvěle fungovat jako vnitřní osvětlení nebo případně barevné LED pásky zvýrazní design vozu. Dokonce jsou vytvořeny v podobě znaku značky automobilu, kdy při otevření dveří se na zemi objeví barevný znak.
provoz v tunelu
Zkrátka s touto dekorací se dá různě hrát a doplňovat do různých vnitřních částí vozidla. Jejich životnost je oproti ostatním žárovkám poměrně dost veliká. Zatímco halogenové vydrží v řádu tisíců hodin, tak tady je to klidně i 50 000 a to už je nějaká doba. Také jsou mnohem odolnější vůči otřesům a tak najdou své uplatnění tam, kde máme nejčastější problém s praskáním žárovek.